Custom Fighters - Custom Streetfighter Motorcycle Forum banner
1 - 13 of 13 Posts

·
Fcuk bitches, get money.
Joined
·
167 Posts
Discussion Starter · #1 ·
thanks for the stickies =) i need more, my german car driving, honduh bike ridin, bulldog lovvvvin buddy. i freakin love it! you guys wish you were as good at riding, n as cool as we are.

ppfffftt, haha ok ok, totally kidding :D

pretty much disregard everything i said besides the thanks for the stickies.

oh, n you guyyyysss i didnt realize how much of a handsome boy frank is!!! last time i saw him was a few months ago - holy crap, hes HUGE!!!

:cfrocks: :cfcartman:
 

·
Eff Tee Pee
Joined
·
29,647 Posts
yes its true frankenstein is a big boy now. tips the scales right around 75 lbs!

glad you guys like the stickies! you know we wanna see some pics of em being rocked out!
 

·
Fcuk bitches, get money.
Joined
·
167 Posts
Discussion Starter · #4 ·
ill deff post some pics when i get the chance. ill hold them up to my bike n take a pic haha. i need ones for my honduh, dont forget dear ;) i think ima start sanding n what not this weekend, or maybe next kuz ill have a few days off from school. sounds like a good time to do it. shell be lookin prettyful after. im soo excited. adam you still got that other fighter light? think i might take it off your hands. when i go to get it inspected, which will most likely be at sky, i prolly wont pass with that though, huh? maybe ill wait on that for a lil while... lifes gettin sorta complicated :( the cbr, the blasta... haha
 

·
Abministrator
Joined
·
10,687 Posts
spyder said:
havent got'n mine yet :nuts:
A while back Adam posted that if anyone wants stickers, to send a self-addressed and stamped envelope to him.... BUT... no one did (you guys are so lazy! :LolLolLolLol: )

SO....

Just PM your name and address to Adam, with the subject "FREE DECALS" and we'll start sending them all out! :cfcartman:
 

·
?????????????
Joined
·
5,471 Posts
ab420 said:
A while back Adam posted that if anyone wants stickers, to send a self-addressed and stamped envelope to him.... BUT... no one did (you guys are so lazy! :LolLolLolLol: )

SO....

Just PM your name and address to Adam, with the subject "FREE DECALS" and we'll start sending them all out! :cfcartman:
Does that include posting them to england :D seriously tho! if you could mail em to the UK i'll happily Paypal the postage costs :cfrocks:
 

·
Abministrator
Joined
·
10,687 Posts
Gixerman said:
Does that include posting them to england :D seriously tho! if you could mail em to the UK i'll happily Paypal the postage costs :cfrocks:
You're a good member, we don't mind sending them your way at all! :rock:


Of course... if anyone feels the need, they can always lick the Donate button in the navigation bar and PayPal us a few bucks. (We wouldn't mind at all! :LolLolLolLol: )

:cfcartman:
 

·
Eff Tee Pee
Joined
·
29,647 Posts
Gixerman said:
o the UK i'll happily Paypal the postage costs :cfrocks:
:rock:

yah man. im dying to send these things out. so who wants em?? dammit.

i know 2much does. i'm gonna set yours up in a big envelope with cardboard since its going ALL the way across the world. .. too bad i cant fit in the envelope and go for a visit

:nuts:
 

·
Eff Tee Pee
Joined
·
29,647 Posts
xanetax said:
when i go to get it inspected, which will most likely be at sky, i prolly wont pass with that though, huh? maybe ill wait on that for a lil while... lifes gettin sorta complicated :( the cbr, the blasta... haha
bikes pass with those headlights. as long as the high and low beams both work!

i know of two that have passed there! :D
 

·
Eff Tee Pee
Joined
·
29,647 Posts
xanetax said:
when i go to get it inspected, which will most likely be at sky, i prolly wont pass with that though, huh? maybe ill wait on that for a lil while... lifes gettin sorta complicated :( the cbr, the blasta... haha
bikes pass with those headlights. as long as the high and low beams both work!

i know of two that have passed there! :D
 

·
Registered
Joined
·
387 Posts
929_adam said:
i know 2much does. i'm gonna set yours up in a big envelope with cardboard since its going ALL the way across the world. .. too bad i cant fit in the envelope and go for a visit

:nuts:
cheers bro!
if you could post yourself here i could show you some of the best riding roads in the world! you guys have no idea what you're missing out on!
 

·
Eff Tee Pee
Joined
·
29,647 Posts
2much said:
cheers bro!
if you could post yourself here i could show you some of the best riding roads in the world! you guys have no idea what you're missing out on!

:ttiwwop:
 
1 - 13 of 13 Posts
Top