Custom Fighters - Custom Streetfighter Motorcycle Forum banner
41 - 50 of 50 Posts
Discussion starter · #41 ·
Cóż, w noc przed Distinguished Gentleman's Ride, a motocykl był z powrotem razem przez całe 30 minut i miałem wystarczająco dużo światła dziennego, aby odbyć krótką jazdę próbną. Stał na podjeździe w stanie w końcu wystarczająco kompletnym, aby wziąć udział w przejażdżce.

W nocy znalazłem trochę resztek szarego winylu, którego wcześniej użyłem na zbiorniku, więc rano położyłem go na ogonie. Trochę się spóźniłem, więc pędziłem autostradą, motocykl jechał jak absolutny potwór, nowe opony były niesamowite.

Dotarłem na spotkanie w samą porę; widoki 360 stopni, co za okropne miejsce do życia.
 

Attachments

Cóż, dzień przed Distinguished Gentleman's Ride, a motocykl był z powrotem razem przez 30 minut i miałem wystarczająco dużo światła dziennego, żeby zrobić krótką jazdę próbną. Stał na podjeździe w stanie w końcu wystarczająco kompletnym, żeby wziąć udział w przejażdżce.
View attachment 155697

W nocy znalazłem trochę resztek szarego winylu, którego wcześniej użyłem na zbiorniku, więc rano założyłem go na tył. Trochę się spóźniałem, więc pędziłem autostradą, motocykl jechał jak absolutny potwór, nowe opony były niesamowite.

Dotarłem na miejsce spotkania w samą porę; widoki 360 stopni, co za straszne miejsce do życia.
View attachment 155696

Kilka darmowych selfie:
View attachment 155703

View attachment 155705

View attachment 155704

Zdjęcie grupowe DGR Bowen.
View attachment 155700

No i proszę, dowód na to, że VFR750 w stylu cafe jest jezdny i w połowie gotowy.
Wygląda na to, że jest dużo kompresji na widelcach i amortyzatorze, będę musiał zmierzyć ugięcie i zobaczyć, gdzie się znajduje.
View attachment 155701

Kilka zdjęć z innymi motocyklami:
View attachment 155702

View attachment 155698

Co dalej?
Wygląda cholernie dobrze

Mam zamiar zrobić DGR w jednym z tych lat
 
Discussion starter · #44 · (Edited)
Trochę czasu minęło, ale kontynuowałem pracę nad motocyklem. Jeździ bardzo, bardzo dobrze, ale przystąpiłem do wykonania mocowania amortyzatora tylnego CBR954 i dodania kilku akcesoryjnych clip-onów, aby pomóc w regulacji kątów i szerokości kierownicy, aby mi odpowiadały. Jestem teraz w wersji 3 tyłu, ponieważ wypróbowuję różne pomysły. Tak to teraz wygląda:
Image


Dodałem naklejki Hondy do zbiornika i zrobiłem osłonę łańcucha z aluminium.
Image


Niestandardowy zbiornik płynu chłodzącego wykonany z puszki po piwie Asahi!
Image


Tył drukowany w 3D z warstwą szpachli i czarną farbą w sprayu. To najtańszy sposób na zrobienie prototypu i jeśli będzie wyglądał dobrze, zrobię jeszcze trochę szlifowania i dam mu porządne malowanie.
Image


Image


Niedawno zabrałem go na lokalną wystawę motocykli i został wybrany 'najlepszym zmodyfikowanym':
Image
 

Attachments

Discussion starter · #48 ·
Jak rozwiązałeś problem prędkościomierza?
Zacząłem od rozebrania standardowych wskaźników i wydrukowałem w 3D obudowę, która pomieściła tylko prędkościomierz i obrotomierz:

Image


Projekt był w porządku, miałem wycięty laserowo kawałek pleksiglasu na soczewkę, ale używając tylko prędkościomierza i obrotomierza, straciłbym wskaźnik paliwa i wskaźnik temperatury wody.

Ponieważ używałem Motogaget m.unit blue, mogłem łatwo dodać wskaźnik od nich, co pozwoliłoby na znacznie więcej funkcji. Uwielbiałem wygląd Chronoclassic, ale skończyłem z Motoscope Pro, ponieważ miał tak wiele funkcjonalności. Jak dotąd było wspaniale, ma wskaźnik paliwa, temperaturę wody, komunikaty ostrzegawcze, ograniczenie obrotów, timer napięcia 0-100, maksymalną prędkość, maksymalną siłę g, kontrolki. Działa w jasnym słońcu i w nocy. Drogi i nie do końca klasyczny wygląd, do którego pierwotnie dążyłem, ale rozwiązał wiele problemów i dobrze pasuje do motocykla.

Image
 
Discussion starter · #49 ·
Image

Image

Image

Dotarłem na kolejny DGR. Minęło 12 miesięcy od czasu, gdy motocykl został 'ukończony' i jazda nim to czysta przyjemność. Niższe przełożenie sprawia, że motocykl jest jak rakieta podczas przyspieszania ze startu, a dźwięk jest niesamowity.

Ponownie pomalowałem tył i dałem mu 'lepszy' szybki lakier dosłownie dzień przed DGR.

Wymieniłem kierunkowskazy na lepszej jakości od Purpose Built Moto i przeszedłem na japońską lampę Kioto H4, która jest bardziej okrągła, lepszej jakości i po prostu ładniej wygląda.

Image

Image

Image

Image


Myślę, że następną modyfikacją będzie zrobienie osłony pod silnik i zobaczenie, czy to coś da.
 
41 - 50 of 50 Posts