Mam te repliki zegarów Koso RX2n w moim motocyklu. To jest ogólny obraz, ale pokazuje, które mam na myśli. Dla odniesienia, mój motocykl to Honda CBR600F2 z 1993 roku.
Mogę znaleźć wiele postów na temat RX1, ale to inny wskaźnik, więc podane rady wydają się nieistotne. Ten nazywa się tak naprawdę SS182, ale wydaje się identyczny z Koso RX2n.
Do tej pory podłączyłem go tak, że wykonuje sekwencję uruchamiania i zapala się. Lampki kontrolne, światła drogowe, światło neutralne, silnik, światła akumulatora itp. działają dobrze (z wyjątkiem tego od paliwa, które miga cały czas, ponieważ nie mam wskaźnika paliwa w moim motocyklu, więc po prostu zakryłem go czarną taśmą, ponieważ trochę rozpraszało).
Moim problemem jest obroty, których w ogóle nie mogę uruchomić (z wyjątkiem sytuacji, gdy igła porusza się w sekwencji uruchamiania). Czy muszę coś przymocować do cewek, aby uzyskać ten odczyt? I czy to jest koniec + czy - cewki? To tylko przypuszczenie oparte na tym, co mogę znaleźć gdzie indziej o wskaźnikach RX1, więc mogę się mylić. Słyszałem również o osobach owijających przewody wokół przewodów wysokiego napięcia, ale wydaje się to mniej dokładnym sposobem.
Drugim problemem jest prędkościomierz - Magnesy są przymocowane do przedniej tarczy hamulcowej, a czujnik jest ustawiony około 5 mm od nich. Otrzymuję odczyt, ale jest on bardzo zły i czasami skacze od jednej prędkości do drugiej w sposób nieregularny. Myślę, że wynika to z ustawienia rozmiaru koła - Mój motocykl ma 17-calowe przednie koła, ale ustawienie wynosi tylko od 1000-2999 mm. Czy ktoś wie, jaką liczbę powinienem tu wpisać?
Jeśli ktoś ma jakieś informacje na temat tych zegarów lub pomyślnie je zamontował, proszę o wskazanie właściwego kierunku. Jeśli potrzebne mi informacje już tam są, dajcie mi znać gdzie, bo nie mogę ich znaleźć. Dzięki
Jedyne informacje, jakie otrzymałem z zegarami, są zamieszczone poniżej i niezbyt pomocne:

Mogę znaleźć wiele postów na temat RX1, ale to inny wskaźnik, więc podane rady wydają się nieistotne. Ten nazywa się tak naprawdę SS182, ale wydaje się identyczny z Koso RX2n.
Do tej pory podłączyłem go tak, że wykonuje sekwencję uruchamiania i zapala się. Lampki kontrolne, światła drogowe, światło neutralne, silnik, światła akumulatora itp. działają dobrze (z wyjątkiem tego od paliwa, które miga cały czas, ponieważ nie mam wskaźnika paliwa w moim motocyklu, więc po prostu zakryłem go czarną taśmą, ponieważ trochę rozpraszało).
Moim problemem jest obroty, których w ogóle nie mogę uruchomić (z wyjątkiem sytuacji, gdy igła porusza się w sekwencji uruchamiania). Czy muszę coś przymocować do cewek, aby uzyskać ten odczyt? I czy to jest koniec + czy - cewki? To tylko przypuszczenie oparte na tym, co mogę znaleźć gdzie indziej o wskaźnikach RX1, więc mogę się mylić. Słyszałem również o osobach owijających przewody wokół przewodów wysokiego napięcia, ale wydaje się to mniej dokładnym sposobem.
Drugim problemem jest prędkościomierz - Magnesy są przymocowane do przedniej tarczy hamulcowej, a czujnik jest ustawiony około 5 mm od nich. Otrzymuję odczyt, ale jest on bardzo zły i czasami skacze od jednej prędkości do drugiej w sposób nieregularny. Myślę, że wynika to z ustawienia rozmiaru koła - Mój motocykl ma 17-calowe przednie koła, ale ustawienie wynosi tylko od 1000-2999 mm. Czy ktoś wie, jaką liczbę powinienem tu wpisać?
Jeśli ktoś ma jakieś informacje na temat tych zegarów lub pomyślnie je zamontował, proszę o wskazanie właściwego kierunku. Jeśli potrzebne mi informacje już tam są, dajcie mi znać gdzie, bo nie mogę ich znaleźć. Dzięki
Jedyne informacje, jakie otrzymałem z zegarami, są zamieszczone poniżej i niezbyt pomocne:

