Custom Fighters - Custom Streetfighter Motorcycle Forum banner
41 - 50 of 50 Posts
Discussion starter · #41 ·
Welnu, de nacht voor de Distinguished Gentleman's Ride en de motorfiets was pas 30 minuten weer in elkaar gezet en ik had genoeg daglicht om een korte testrit te maken. Hij stond in de oprit in een staat die eindelijk compleet genoeg was om mee te doen aan de rit.

's Nachts vond ik wat overgebleven grijs vinyl dat ik eerder op de tank had gebruikt, dus 's ochtends deed ik het op de staart. Ik was een beetje laat, dus ik scheurde over de snelweg, de motorfiets reed als een absoluut monster, de nieuwe banden voelden geweldig aan.

Op tijd bij de bijeenkomst aangekomen; 360 graden uitzicht, wat een vreselijke plek om te wonen.

Attachments

Nou, de nacht voor de Distinguished Gentleman's Ride en de motorfiets was pas 30 minuten weer in elkaar gezet en ik had genoeg daglicht om een korte testrit te maken. Hij stond in de oprit in een staat die eindelijk compleet genoeg was om mee te doen aan de rit.
View attachment 155697

's Nachts vond ik wat overgebleven grijs vinyl dat ik eerder op de tank had gebruikt, dus 's ochtends deed ik het op de achterkant. Ik had een beetje haast, dus ik scheurde over de snelweg, de motorfiets reed als een absoluut monster, de nieuwe banden voelden geweldig aan.

Op tijd bij de meet gekomen; 360 graden uitzicht, wat een vreselijke plek om te wonen.
View attachment 155696

Een paar ongevraagde selfies:
View attachment 155703

View attachment 155705

View attachment 155704

De groepsfoto van de DGR Bowen.
View attachment 155700

Daar gaan we, bewijs van een berijdbare, semi-afgewerkte cafe-ish VFR750.
Er lijkt veel compressie te zitten op de vorken en de schokdemper, ik zal de doorzakking moeten meten en kijken waar hij staat.
View attachment 155701

Een paar foto's met de andere motoren:
View attachment 155702

View attachment 155698

Wat nu?
Ziet er verdomd goed uit

Ik moet de DGR een van deze jaren doen

Discussion starter · #44 · (Edited)
Er is wat tijd verstreken, maar ik ben blijven werken aan de motor. Hij rijdt heel, heel goed, maar ik ben verder gegaan met het maken van een bevestiging voor de CBR954 achterschokdemper en heb wat aftermarket clip-ons toegevoegd om de stuurhoeken en -breedtes aan te passen aan mijn behoeften. Ik zit nu in versie 3 van de achterkant, omdat ik verschillende ideeën probeer. Zo ziet het er nu uit:
Image

Honda-stickers op de tank geplakt en een kettingbeschermer van aluminium gemaakt.
Image

Op maat gemaakte koelvloeistoftank gemaakt van een Asahi bierblik!
Image

3D-geprinte achterkant met een laag carrosserievuller en matzwarte spuitverf. Dit is de goedkoopste manier om een prototype te maken en als het er goed uitziet, zal ik nog wat schuren en het een goede laklaag geven.
Image

Image

Onlangs meegenomen naar een lokale motorbeurs en werd uitgeroepen tot 'best modified':
Image

Attachments

Discussion starter · #48 ·
Hoe heb je de snelheidsmeter opgelost?
Ik begon met het uit elkaar halen van de standaard meters en had een 3D-geprint behuizing om alleen de snelheidsmeter en toerenteller te bevatten:

Image

Het ontwerp was oké, ik had een lasergesneden stuk perspex voor de lens, maar door alleen de snelheidsmeter en toerenteller te gebruiken, zou ik een brandstofhendel en een watertemperatuurmeter verliezen.

Omdat ik de Motogaget m.unit blue gebruikte, kon ik gemakkelijk een meter van hen toevoegen, wat veel meer functies mogelijk zou maken. Ik hield van het uiterlijk van de Chronoclassic, maar kreeg uiteindelijk de Motoscope Pro omdat het zoveel functionaliteit had. Tot nu toe is het geweldig geweest, het heeft een brandstofmeter, watertemperatuur, waarschuwingsberichten, toerenbegrenzer, spanning 0-100 timer, maximale snelheid, maximale g-kracht, indicatielampjes. Het werkt in fel zonlicht en 's nachts. Duur, en niet helemaal de klassieke look die ik oorspronkelijk voor ogen had, maar het loste veel problemen op en past goed op de motor.

Image

Discussion starter · #49 ·
Image

Image

Image

Ik heb het gehaald tot een andere DGR. Het is 12 maanden geleden dat de motor 'af' was en het is een absolute sensatie om mee te rijden. De lagere gearing maakt de motor gewoon een raket om vanuit stilstand te accelereren, en het geluid is geweldig.

Ik heb de achterkant opnieuw gespoten en hem letterlijk de nacht voor de DGR weer een 'betere' snelle verfbeurt gegeven. Ik heb de knipperlichten vervangen door exemplaren van betere kwaliteit van Purpose Built Moto en ben overgestapt op een in Japan gemaakte Kioto H4-koplamp die ronder is, van betere kwaliteit en er gewoon mooier uitziet.

Image

Image

Image

Image

Ik denk dat de volgende mod het maken van een buikschild zal zijn en kijken of dat iets toevoegt.

41 - 50 of 50 Posts