Ik begin een nieuw onderwerp dat ik graag met jullie wil delen, mijn plannen en hun voortgang
.
In NOVEMBER 2022 kocht ik een HONDA VTR1000 omgebouwd tot streetfighter (1400$ voor een motor). Er kan worden gezegd dat het 90% voltooid is, maar met gebreken.
Problemen in het begin:
plannen, mods, upgrades:
Hieronder foto's van de dag van aankoop.
Wat heb ik in deze periode kunnen doen?
+ Mod van MT-03 lamp (Bi-lens voor halogeen of LED H1 lamp + angel eye, binnenplastic zwart geschilderd, buitenplastic geschilderd in de hoofdkleur van de motor), verbazingwekkend verschil, de lens schijnt briljant.
+ montage van alle rem- en koppelingsslangen van roestvrij staal,
+ Ik vond een brandstofniveausensor van een Chinese 125ccm motorfiets (slechts 5$), hij past perfect met de bout en het gat naar de tank, het enige dat moet worden veranderd is de sensor te buigen om vrij te werken van 0 tot 100 ohm, dan heb ik al het brandstofpeil op de koso meter.
Wat ga ik doen
?
+ lassen en frame passen voor RSV4-achterkant
+ het frame, de motor zwart schilderen,
Honda spanners zijn defect)
Huidige foto's van VTR

In NOVEMBER 2022 kocht ik een HONDA VTR1000 omgebouwd tot streetfighter (1400$ voor een motor). Er kan worden gezegd dat het 90% voltooid is, maar met gebreken.
Problemen in het begin:
- KOSO DB01 snelheidsmeter achtergrondverlichting werkt niet
- brandstofpeil wordt niet weergegeven op KOSO DB01.
- motorfiets schokt bij 5000 tpm en bij 7000 tpm (voel over het algemeen dat er een gebrek aan vermogen is in het midden- en hoge toerentalbereik) (carburateurs op dit moment, mj:175&178, pj:45&45, ps: 2 en 1/2, standaard airbox en luchtfilter)
- lekkende voorwielophanging
plannen, mods, upgrades:
+ MT-03 koplampen mod
+ K&N filter
+ carburateur afstelling voor 2in1 uitlaat
+ reparatie van lekkages van de voorwielophanging
+ lassen van het nieuwe subframe, aanpassing van de RSV4-achterkant
+ spatbordwissel, spoilerwissel, schilderen
+ roestvrijstalen remslangen
Hieronder foto's van de dag van aankoop.
Wat heb ik in deze periode kunnen doen?
+ Mod van MT-03 lamp (Bi-lens voor halogeen of LED H1 lamp + angel eye, binnenplastic zwart geschilderd, buitenplastic geschilderd in de hoofdkleur van de motor), verbazingwekkend verschil, de lens schijnt briljant.
+ montage van alle rem- en koppelingsslangen van roestvrij staal,
- montage nieuwe spiegels
- achterste richtingaanwijzers
- sproeiers in carburateurs vervangen (hoofdsproeiers en stationairsproeiers),
- rem- en koppelingsreservoirs vervangen
+ Ik vond een brandstofniveausensor van een Chinese 125ccm motorfiets (slechts 5$), hij past perfect met de bout en het gat naar de tank, het enige dat moet worden veranderd is de sensor te buigen om vrij te werken van 0 tot 100 ohm, dan heb ik al het brandstofpeil op de koso meter.
Wat ga ik doen
+ lassen en frame passen voor RSV4-achterkant
+ het frame, de motor zwart schilderen,
- de achtergrondverlichting in KOSO DB01R repareren
- (Het is mogelijk dat ik KOSO DB-02R voor goed geld kan kopen, dus ik zal het installeren)
[*]de handmatige spanner installeren (OEM
Honda spanners zijn defect)
Huidige foto's van VTR