Custom Fighters - Custom Streetfighter Motorcycle Forum banner
21 - 40 of 49 Posts
Nie zgadzam się z tym, że to nie byłby dobry pomysł - Zegary sprzedają się całkiem dobrze, patrząc po ilości postów, które widzę o nich w internecie. Te KOSO są po prostu zbyt drogie dla wielu osób, więc istnieje prężnie rozwijający się rynek dla chińskich podróbek. Gdybyś je zamiast tego sprzedawał, skróciłoby to czas oczekiwania na ich nadejście pocztą i łatwiej byłoby poprosić o poradę dotyczącą ich montażu. Mówię, rób to - a kiedy zarobisz miliony, czy mogę dostać 10% za przekonanie cię do tego? :LolLolLolLol:
Sprzedawanie podróbek tutaj, w USA, to ryzykowna sytuacja. Wolałbym nie narażać mojej firmy na możliwość procesów sądowych.

Pamiętaj, że podróbka i prawdziwy koso NIE są tym samym wskaźnikiem! Koso odczytuje sygnał +12v, dlatego możesz go podłączyć do cewki zapłonowej. Dlatego też należy ustawić liczbę cylindrów na 2 dla zapłonów ze stratą iskry (dwie cewki dla czterech cylindrów). Podróbka, którą ty i Thomas macie, odczytuje tylko sygnały -12v, które pochodzą tylko z generatora sygnału i tak naprawdę nie mają nic wspólnego z liczbą cylindrów cewek zapłonowych. Może się to różnić w zależności od producenta, częstotliwość jest określana przez liczbę przetworników magnetycznych, z którymi zaprojektowali swój generator sygnału. Od technika, który wykonał podróbki (w oryginalnym engrish):

Pozwólcie, że powiem to szczegółowo. W przypadku motocykla jednocylindrowego parametr wynosi 100 Hz, co odpowiada 6000 obr./min;
w przypadku dwóch cylindrów parametr wynosi 100 Haz, co odpowiada 3000 obr./min,
a w przypadku czterech cylindrów parametr wyniesie 100 Hz, co odpowiada 1500 obr./min.
 
Właśnie odkryłem stary adapter, którego używałem do napędzania zegarów DB-01R z mechanicznego prędkościomierza w moim Ace.

http://www.digital-speedos.co.uk/mechanical-to-digital-drive-converter-type-m-for-whiteblack-thin-square-plug-models-159-p.asp

To są instrukcje instalacji

http://www.digital-speedos.co.uk/cable-drive-adapter-292-p.asp

Przypuszczam, że używa to mechanizmu do zamiany obrotów mechanicznego prędkościomierza na rodzaj impulsów elektronicznych, których używałyby magnesy przechodzące obok czujnika. Czy ktoś wie, czy byłoby to użyteczne w tych chińskich wskaźnikach?
 
Przypuszczam, że używa to mechanizmu do zamiany obrotów mechanicznego prędkościomierza na rodzaj impulsów elektronicznych, których używałyby magnesy przechodzące obok czujnika. Czy ktoś wie, czy byłoby to użyteczne w tych chińskich wskaźnikach?
To bardzo podobny mechanizm, jednak trzy przewody sprawiają, że jestem sceptyczny, czy zadziałałoby to z podróbką Koso w tej rozmowie. Większość magnetycznych przetworników Halla chińskich producentów wykorzystuje sygnał 5 V do czujnika Halla. To właśnie jest trzeci przewód. Generator sygnału w większości motocykli wykorzystuje sygnał 12 V. Więc... możesz coś zmajstrować, jeśli podłączysz to równolegle do generatora sygnału... ale jeśli liczba magnesów w czujniku jest nieprawidłowa, nadal będziesz mieć ten sam problem.
 
Discussion starter · #24 ·
Przekażę wszystkie informacje mojemu kumplowi i zobaczę, czy powie: "Ahh! Teraz rozumiem" LOL

Wszystkie informacje, które mam, opierają się na KOSO, więc informacje, które udostępniliście, będą o wiele bardziej trafne - Dzięki wam obu :)
 
Dostałem dzisiaj swoje wskaźniki i miałem kilka problemów:

1. Brak magnesów. Zamierzam użyć śrub magnetycznych, ale wysłałem wiadomość do sprzedawcy, aby mi jakieś wysłał, ponieważ zachowam je jako zapasowe.

2. Przewody nie do końca pasują do arkusza informacyjnego. Niektóre, które mają mieć jednolity kolor, są w paski i mam fioletowy przewód, który do niczego nie pasuje. Czy ktoś wie, do czego to może służyć? Wysłałem wiadomość do sprzedawcy, który może udzielić odpowiedzi.
 
WIĘCEJ PROBLEMÓW....

Jeden z przewodów miał zły kolor. Wygląda na to, że to, co powinno być brązowym przewodem (pin 19), czyli połączeniem z akumulatorem, było w rzeczywistości fioletowe na moich zegarach. Ma to utrzymywać zasilanie wskaźników, aby zachować poprawny czas, ale kiedy wyłączam zapłon, zegary są martwe, a kiedy ponownie włączam zapłon, czas jest resetowany.

Spędziłem godziny szukając czerwonego przewodu, który ma +5 V, chociaż nie jestem pewien, do czego to służy. Potem zdałem sobie sprawę, że może powinien być połączony z czerwonym przewodem czujnika prędkościomierza, tak jak niebieski przewód. I proszę, brak połączenia na czerwonym przewodzie prędkościomierza, więc połączyłem go sam, chociaż nie jestem pewien, do czego powinien być podłączony czerwony przewód, ponieważ jest już przewód dla przełączanego plusa (czarny), który podłączyłem do zasilania silnika na obrotomierzu.

Po trzecie, pierścień diod LED, który ma świecić w synchronizacji ze wskazówką obrotomierza, nie działa!!!

Skontaktowałem się ze sprzedawcą, aby sprawdzić, czy robię coś źle, chociaż nie sądzę.
 
Rozwiązałem kilka problemów, które wynikały z mojej głupoty. Zrozumiałem, jak zmienić numer cylindra po dokładnym przeczytaniu instrukcji.

Czerwony przewód, który połączyłem, nie wymagał łączenia, ponieważ jest to tylko dodatnie zasilanie czujnika Halla.

Jednak bezpośrednie połączenie z akumulatorem wciąż stanowi problem. Próbowałem podłączyć to bezpośrednio do zapasowego akumulatora i wskaźnik włącza się na sekundę, a następnie ponownie się wyłącza. Z tego, co rozumiem, zegar powinien być włączony cały czas.

Skontaktowałem się ze sprzedawcą, który powiedział, że powinienem go zwrócić, jeśli jest uszkodzony, ale nie chcę czekać, aż wskaźnik wróci do sprzedawcy, a następnie zostanie wysłany kolejny, ponieważ pochodzą z Chin, więc po prostu zrezygnuję z zegara i diod LED, które powinny się zapalić wraz z obrotomierzem. Teraz muszę zamówić śruby z tarczą magnetyczną, aby prędkościomierz działał!!
 
Discussion starter · #29 ·
Mój kumpel wyjaśnił, że bardzo niechętnie próbuje podłączać więcej przewodów bez odpowiedniego schematu okablowania zegarów - Nie chce uszkodzić zegarów ani okablowania w moim motocyklu, jeśli popełni błąd, więc to uczciwe. Więc utknąłem bez obrotomierza i niedokładnego prędkościomierza i licznika kilometrów. W tej chwili mam to gdzieś - po prostu będę musiał szukać odpowiedzi/schematu okablowania, ale motocykl jeździ bez prawidłowo działających zegarów, więc na razie wystarczy.
 
Mój obrotomierz wydaje się działać poprawnie z oryginalnego przewodu dla wskaźników OEM, ale z jedną dziwactwem.

W Ace ma narzędzie diagnostyczne, które działa za pośrednictwem obrotomierza. Przesunie ono wskazówkę obrotomierza i zatrzyma ją na kilka sekund, aby wskazać usterkę. 8K wskazuje problem z układem paliwowym. W moim przypadku wyrzuciło kod, ponieważ nie miałem już podłączonej oryginalnej żarówki ostrzegawczej paliwa!!!

Teraz, przy domyślnym ustawieniu 1 cylindra, działał do 8K. Teraz zmieniłem cylindry na 2 (4 cylindry, ale 2 cewki) i wskazywał 4K, co nie jest kodem błędu!!!!.

Mam problemy z uruchomieniem motocykla w tej chwili, więc nie wiem, czy będzie się zachowywał inaczej podczas rzeczywistej jazdy, chociaż nie widzę powodu, dla którego miałby tak być. Zamierzam zamówić kilka śrub z tarczami magnetycznymi i zobaczyć, jak będzie z prędkościomierzem.

Skonfiguruję go zgodnie z instrukcjami, a następnie użyję GPS w telefonie, aby go dostroić, aż będzie poprawny, zwiększając/zmniejszając rozmiar koła.
 
Przeczytałem cały wątek, ponieważ bardzo interesuje mnie jeden z tych prędkościomierzy.
Uważam je za ładne i tanie.
Jeśli dobrze rozumiem, przewód obrotów powinien być podłączony do generatora impulsów, zwanego cewką odbiorczą, prawda?
To jest cewka odbiorcza do mojego motocykla, mały czujnik z dwoma przewodami, zielonym i niebieskim, mają prąd zmienny od 1,5 V do 6 V podczas przyspieszania.
Image

Image

Gdzie powinien być podłączony przewód obrotów? do niebieskiego, do zielonego czy to nie ma znaczenia?
Dzięki
 
Discussion starter · #32 ·
Przykro mi Dagarjus, ale pytasz niewłaściwą osobę. Gdybym miał pojęcie, jak je połączyć, w ogóle nie założyłbym tego wątku.
 
Czy próbowałeś podłączyć się do jednego z tych przewodów, zielonego lub niebieskiego?
Nie próbowałem, ponieważ czekam na mój prędkościomierz z Chin, zamówiłem jeden na ebay.
Sprzedawca powiedział mi, żebym podłączył go do cewki odbiorczej (mały czujnik na zdjęciu), myślę, że nie ma znaczenia, który, ponieważ są to AC (dodatnia i ujemna częstotliwość), a ten prędkościomierz działa z ujemnym sygnałem.
Mam nadzieję, że uda ci się to uruchomić.
 
Czy próbowałeś podłączyć się do jednego z tych przewodów Zielonego lub niebieskiego? Nie próbowałem, ponieważ czekam na mój prędkościomierz z Chin, zamówiłem jeden na ebay Sprzedawca powiedział mi, żebym podłączył go do cewki odbiorczej (mały czujnik na zdjęciu), myślę, że nie ma znaczenia, który, ponieważ są to AC (dodatnia i ujemna częstotliwość), a ten prędkościomierz działa z ujemnym sygnałem Mam nadzieję, że uda ci się to uruchomić
To nie jest AC. Ważne jest, do którego przewodu go podłączysz. Łatwym sposobem na określenie, który z nich jest, jest dotknięcie gołym końcem przewodu do każdego z nich i sprawdzenie, który z nich daje sygnał.
 
Wiem, że nawet z wskaźnikiem koso w f2 są problemy z uzyskaniem czystego sygnału obrotów. Z koso, faktycznie sprzedają filtr, który podłączasz i oczyszcza sygnał z sygnału obrotomierza. Jeszcze tego nie próbowałem, ale moim pomysłem, jeśli zamówię jeden z nich do mojego motocykla, jest to, że jeśli nie mogę uzyskać czystego sygnału, zamówię filtr i spróbuję. Myślę, że to kosztuje około 30 dolarów lub coś w tym stylu. Mam link, jeśli ktoś jest zainteresowany, trudno go znaleźć na ich stronie internetowej.
 
Cholera, myślałem o kupnie jednego z cyfrowych zegarów Koso, ale wydaje się to bardziej kłopotliwe, niż warte zachodu.
Inną opcją, która działa naprawdę dobrze, jest Vapor firmy Trail Tech. Ich zestaw 75-600 (lub 752-600 dla czarnego koloru) działa naprawdę dobrze w przypadku japońskich, chłodzonych wodą motocykli sportowych. Mam jeden w moim ZX7R i nie miałem z nim żadnych problemów.
 
Właśnie odkryłem problem, który wydaje się być dość powszechny we wszystkich chińskich zegarach. Mam kondensację wewnątrz zegarów, więc wygląda na to, że dostaje się do nich woda. Zdjąłem je i wziąłem do środka, aby dać im szansę na porządne wyschnięcie, a następnie uszczelnię je przezroczystym silikonem.
 
Zrób starą sztuczkę z włożeniem do torebki z ryżem.
 
Cholera, myślałem o kupnie jednego z cyfrowych zegarów Koso, ale wydaje się to bardziej kłopotliwe, niż warte zachodu.
To była również moja myśl. Wyglądają świetnie i tak naprawdę nie lubię cyfrowego obrotomierza w paskach w moim Z, ale wydają się królewskim kłopotem w instalacji i doprowadzeniu wszystkiego do prawidłowego działania.
 
21 - 40 of 49 Posts