Cześć. Robiłem badania nad tym, zbierałem informacje z różnych miejsc w sieci, tak jak my wszyscy, ale nie mogę znaleźć pełnego opisu konwersji tego, co chcę zrobić, mnóstwo dla Blade, nawet Gixxera i innych, ale nie dla BB z wystarczającą ilością informacji.
Wątek "Big Bird" autorstwa RadioBloke'a (gdzie on się podział?) był na pewno bardzo pomocny. Również na innej stronie był świetny wątek na ten temat autorstwa TexasDawg.
Proszę o te informacje, ponieważ to mój codzienny pojazd i nie mogę sobie pozwolić na bycie poza drogą dłużej niż weekend! Potrzebuję więc tylko informacji, o które poproszę poniżej, aby móc zlecić wykonanie wszelkich dystansów / części przed rozebraniem jej.
Tak więc mogę wziąć weekend i rozebrać, odbudować i być gotowym na poniedziałkowy poranek.
Rzeczy, które wiem:
Wahacz z VFR 750 z lat 1994 - 1997 (czytałem, że to najłatwiejszy sposób pod względem połączeń/produkcji itp., ponieważ styl zawieszenia jest taki sam).
Potrzebuję dystansu w śrubie obrotu wahacza.
Standardowy amortyzator BB jest w porządku / lub jeden z Blade (nie jestem pewien, który rok Blade atm).
Będzie potrzebny nowy, dłuższy łańcuch.
Chcę użyć koła samochodowego z szeroką oponą, więc czytałem, że muszę przesunąć wahacz całkowicie w lewo, aby zrobić miejsce na szersze przejście w prawo.
Amortyzator musi zostać przesunięty w lewo, aby zrobić miejsce dla wahacza, więc wywiercę nowy górny otwór montażowy w ramie.
Ponieważ zamierzam użyć późniejszego wahacza, potrzebuję dłuższych śrub i 3 dystansów, aby skręcić połączenie.
PCD wynosi 4/100 przy (et19?), wiem, że potrzebuję dystansu i dłuższych szpilek, aby zamontować koło samochodowe.
Z filmu YT wiem, że wydłużone szpilki Honda Civic działają, gdzieś jestem pewien, że czytałem, że szpilki Transit również będą działać (UK).
Potrzebuję jakiegoś dystansu dla koła samochodowego, aby osadzić się na szpilkach/obszarze montażowym OEM.
Mogę poprowadzić tylną linię hamulcową wewnątrz wahacza, aby uzyskać dodatkowe punkty!
Rzeczy, które muszę wiedzieć, których po prostu nie mogę znaleźć:
Jaki rozmiar dystansu dla śruby obrotu wahacza, która przechodzi przez ramę? Ponieważ ramię jest całkowicie po lewej stronie (jeśli patrzysz na tył motocykla), jest luka, czy ktoś ma dokładne wymiary dystansu?
Jestem pewien, że gdzieś widziałem, że można użyć dystansu OEM VFR 750, jeśli jest on dostarczany z wahaczem?
To samo dotyczy dystansów na dolnym trójkącie mocowania amortyzatora, proszę również o długość śruby.
Dystans / tylne szpilki - czy ktoś wie dokładnie, jakiego rodzaju / rozmiaru dystans jest potrzebny dla tylnego koła 7" - 8", aby je wycentrować? Tego w ogóle nie widziałem na zdjęciu...na ostatniej stronie postu RadioBloke'a z 2012 roku zamontował on 7,5 z 200, ale w całym wątku nie ma wzmianki o obróbce dystansów, rozmiarach, a nawet zdjęciu...
To samo dotyczy szpilek, mogę zlecić wykonanie dystansu, ale bardzo by pomogło znać rozmiar lub jakieś szczegóły!
Chcę pokazać, że czytałem, szukałem i szukałem przez jakiś czas i po prostu potrzebuję tych informacji, wtedy mogę się tym zająć! Chciałem podbić post RadioBloke'a, ale jest z 2012 roku i nie chciałem, ponieważ nie było go tu od lat.
Jeśli ktoś może pomóc, byłbym bardzo wdzięczny! Nie mogę wysłać PW, ponieważ nie mam wyniku.
Zaktualizuję to kilkoma zdjęciami, jak tylko zacznę! Dzięki. #76.
Wątek "Big Bird" autorstwa RadioBloke'a (gdzie on się podział?) był na pewno bardzo pomocny. Również na innej stronie był świetny wątek na ten temat autorstwa TexasDawg.
Proszę o te informacje, ponieważ to mój codzienny pojazd i nie mogę sobie pozwolić na bycie poza drogą dłużej niż weekend! Potrzebuję więc tylko informacji, o które poproszę poniżej, aby móc zlecić wykonanie wszelkich dystansów / części przed rozebraniem jej.
Tak więc mogę wziąć weekend i rozebrać, odbudować i być gotowym na poniedziałkowy poranek.
Rzeczy, które wiem:
Wahacz z VFR 750 z lat 1994 - 1997 (czytałem, że to najłatwiejszy sposób pod względem połączeń/produkcji itp., ponieważ styl zawieszenia jest taki sam).
Potrzebuję dystansu w śrubie obrotu wahacza.
Standardowy amortyzator BB jest w porządku / lub jeden z Blade (nie jestem pewien, który rok Blade atm).
Będzie potrzebny nowy, dłuższy łańcuch.
Chcę użyć koła samochodowego z szeroką oponą, więc czytałem, że muszę przesunąć wahacz całkowicie w lewo, aby zrobić miejsce na szersze przejście w prawo.
Amortyzator musi zostać przesunięty w lewo, aby zrobić miejsce dla wahacza, więc wywiercę nowy górny otwór montażowy w ramie.
Ponieważ zamierzam użyć późniejszego wahacza, potrzebuję dłuższych śrub i 3 dystansów, aby skręcić połączenie.
PCD wynosi 4/100 przy (et19?), wiem, że potrzebuję dystansu i dłuższych szpilek, aby zamontować koło samochodowe.
Z filmu YT wiem, że wydłużone szpilki Honda Civic działają, gdzieś jestem pewien, że czytałem, że szpilki Transit również będą działać (UK).
Potrzebuję jakiegoś dystansu dla koła samochodowego, aby osadzić się na szpilkach/obszarze montażowym OEM.
Mogę poprowadzić tylną linię hamulcową wewnątrz wahacza, aby uzyskać dodatkowe punkty!
Rzeczy, które muszę wiedzieć, których po prostu nie mogę znaleźć:
Jaki rozmiar dystansu dla śruby obrotu wahacza, która przechodzi przez ramę? Ponieważ ramię jest całkowicie po lewej stronie (jeśli patrzysz na tył motocykla), jest luka, czy ktoś ma dokładne wymiary dystansu?
Jestem pewien, że gdzieś widziałem, że można użyć dystansu OEM VFR 750, jeśli jest on dostarczany z wahaczem?
To samo dotyczy dystansów na dolnym trójkącie mocowania amortyzatora, proszę również o długość śruby.
Dystans / tylne szpilki - czy ktoś wie dokładnie, jakiego rodzaju / rozmiaru dystans jest potrzebny dla tylnego koła 7" - 8", aby je wycentrować? Tego w ogóle nie widziałem na zdjęciu...na ostatniej stronie postu RadioBloke'a z 2012 roku zamontował on 7,5 z 200, ale w całym wątku nie ma wzmianki o obróbce dystansów, rozmiarach, a nawet zdjęciu...
To samo dotyczy szpilek, mogę zlecić wykonanie dystansu, ale bardzo by pomogło znać rozmiar lub jakieś szczegóły!
Chcę pokazać, że czytałem, szukałem i szukałem przez jakiś czas i po prostu potrzebuję tych informacji, wtedy mogę się tym zająć! Chciałem podbić post RadioBloke'a, ale jest z 2012 roku i nie chciałem, ponieważ nie było go tu od lat.
Jeśli ktoś może pomóc, byłbym bardzo wdzięczny! Nie mogę wysłać PW, ponieważ nie mam wyniku.
Zaktualizuję to kilkoma zdjęciami, jak tylko zacznę! Dzięki. #76.